Nuff

Tuesday, June 22, 2010

FDC and Folder Setem Keretapi Tanah Melayu

Ada setem, pasti Sab x lupa lengkapkan dengan FDC dan Foldernya...Hehehe...
Kali ni beli keluaran ni byk sikit...
Sbb keluaran kali ni pasti ada nilai estetikanya yang tinggi...
Ada lebih nanti leh lah jual....Hehehe...
Iye-iye je Sab nih...

"Ermmm...ni FDC without setem nya...siap ada cop lagi"


"Ni complete dgn setem skali ...Tpi tiada yg lembaran mini...mgkn nnti dapat"


"Hehehe...seperti biasa...Front of Folder"


"Ni gambaran sebelah belakang Folder"

Memang cantik lah keluaran kenangan nih...masa beli setem nih...mmg ramai sgt org beratur...
mgkn pasni pihak POS MALAYSIA kena kaji supaya keluarkan lbh byk lagi keluaran kenang-kenangan...Bukan apa...kul 11pagi tadi dah habis Lembaran Mini...Kul 12thari FDC pula habis...
Ramai yang agak kecewa....Huhuhu...

7 comments:

nas said...

waa..klasiknyer..nie agy lame...huhu...erm..my bro tue adik aku..spm ok n dapat masok uitm dlm plantation mgt..huhu

MGMSabri said...

ouh dpt masuk uitm mana?
Tahniah kpd beliau iyer...

Insan Jiwang said...

adeh, jelesnya....... huhuhu... aku dpt setem je... =(

ikotkan hati mau je ketok sapa yg beli bnyk2 tuh, yelah dh belakang rumah nih rel ketapi, hari2 ketapi lalu, tapi FDC ketapi xdpt lak..huhu

MGMSabri said...

Sab ada lbh yg FDC skali dgn setem rm1,50sen dan 30sen tu...
jgn ketuk Sab iyer waqi...
smlm ada org x dpt beli FDC,sab bagi juga...kueng3....
Sab tgh wait lembaran mini...x dpt...
sapa2 ada lbh, bgi kt sab iyer...

nas said...

sme2...huhu...

Insan Jiwang said...

hohooooooo... stok kat Sab dh hbs ker? xleh jadi nih.. esok pagi kena ke Nibong Tebal lah... ushar pjbt pos sana,... huhu....

MGMSabri said...

Untuk waqi sab ada simpankn...
FDC ditampal skali dgn setem rm1,50sen dan 30sen + 1 Booklet stamp.
Jgn risau.
Cuma sab tiada yg FDC ke-2 dan juga lembaran mini.