Nuff

Monday, October 11, 2010

FIRST AWARD dari Ezao

Salam...
First nak minta maaf krn lambat publish award ni dan reply coz waktu tu Sab tgh bercuti di Langkawi...
Sab ucapkan terima kasih kpd Ezao krn sudi bgi award maya ni...
Ni First Award yg Sab dpt...dari Ezao...


1.Write 5 intresting facts about the person who gave u this award
  • Susah gak nk jwb soalan ni...x byk Sab tahu pasal Ezao...
  • Ezao bukan nama sebenar...
  • Seorang pelajar yg bakal ambil SPM tahun ni!
  • Seorang yg suke muzik Korea...
  • Lelaki...(huhu...nmpk sgt aku dh xde info!!!)
  • Ezao x merokok...
  • Nanti aku berkenalan dgn Ezao ni...byk lgi aku x tahu...huhu

2. Write down 10 intresting facts about yourself and your hobby....
  • Seorang yang giler...kumpul wang lama, coins, stamps, n etc.
  • Lahir di Pahang.
  • Blaja di UPM skrg.
  • Suke chocolate.
  • Suke melancong dan melencong.
  • Suke akn kehijauan...
  • Suke research yg pelbagai...
  • Sygkn family...
  • Msh single (sape2 yg nk berkenalan, leh ler...ehem)..
  • Suke makan...

3. Pick your most 10 deserving recipients and describe them
1. Nash - Seorang blogger yg tegar.
2. Bekok - Kwn satu hobi ku.
3. Faris - Kwn yg ajar aku start blog.
4. Cik Lily - Prnh bgi aku Tag.hehehe
5. ASril- Kwn ku masa Ijazah dulu gak...
hehe...dpt 5 je...

2 comments:

Nas said...

pergh....ang suke chocolate ek..selalu beli ceklat kat mane sab? hehehehe....suke melancong..so mst da g singapore n thailand kan?
eh...pehal pula tulis aku as seorang blogger tegar?? hehhehe...itu slpas cuti sem baru boleh kot jd...sebab ngah bz nie....

MGMSabri said...

hahaha nash...
mmg suke coklat.
slalu beli kt pasaraya...alamanda..
bru ni gi Langkawi...ada beli gak.
mkn choc ketika stress...
akhrnya jdi gemuk...hehehe...
Singapore n thailand lum pergi...tpi ada hajat nk gi after hbs study.
tpi hbskn kt negeri Malaysia dulu.
Sarawak n Perlis lum teroka lgi.
walaupn nash bz, tgk ada gak bw...
so mmg tegar lah tu...
jom bercuti akhr thn depan ke Bali.