Nuff

Thursday, May 13, 2010

FDC dan Folder Setem Paku-Pakis

Kueng3...
setem ni dikeluarkan pada 10.03.2010 (Rabu) yg lepas.
Di mana ada udang, di situ ada buaya.
Sama lah juga mcm setem nih.
Di mana ada setem, di situ ada FDC dan foldernya...Hahaha...
Jom layan...penat dh nk berceloteh jer...
Esok off sebentar dari post entry blog..
Mau cuti di kmpg...
Hehehe...


"FDC dgn lembaran mini setem RM3"


"FDC dgn setem 50sen"


"Paparan belakang FDC"


"Bhgn depan Folder"


"Bhgn belakang Folder"

Yaaahooooo...Mau jumpa parent esok...
Doakan Sab slmt sampai ke destinasi.
Hehehe...

5 comments:

Insan Jiwang said...

Sab, tulis lah tarikh keluaran bila neh? xpernah tengok pun..

MGMSabri said...

Hehehe...
setem paku pakis nih dikeluarkan pd 10.03.2010 yg lepas.
hehehe...

afzainizam said...

Keluk kemudi tidak dilupa,
Baru seimbang pelayaran kita;
Para Guru amat berjasa,
Bakti Guru disanjung mulia.
~~~@@@~~~
Selamat Menyambut Hari Guru
”Guru itu bukan lagi lilin yang menyuluh sedang diri sendiri dibiar terbunuh”
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/


uhhhhh paku pakis yup aku baru kenali dari blog ko.... kalau tak tak pernah ambik tau pun...

pernah makan paku pakis masak..

Insan Jiwang said...

haha,... kat taman negara tuh, kat kedai cendaramata ada jual FDC, semua hage rm10, siap cop lah..setem cukup...

yang FDC paku pakis nih pun ada.. rasa nk beli..tapi nanti,nantilah.. ingat mau beli kat AZRI CLLTION.. sebab rumah dia ngan rumah aku dekat je..hehe

MGMSabri said...

salam afzainizam,
wah...tq nizam.
sab x pandai nk berpantun...
hehehe...

Jasa guru tdk dilupa,
memberi sinar, memberi cahaya,
jika guru tiada di mata,
tiada ilmu, tiadalah bangsa berjaya.

kpd bekok,
slmt hri guru (bakal guru)
mahal nyer FDC...
beli je kt abg azri.
best giler rmh dkt...