Nuff

Monday, May 10, 2010

Setem Kelip-kelip

Salam semua,
seperti Bekok, Sab juga tidak ketinggalan mendapatkan setem keluaran khas pada hri ini, 10.05.2010.
Sebab tema nya sgt menarik...KELIP-KELIP.
Jom layan setem-setem ni...


"Haah...nih lembaran mini setem bernilai muka RM5"


"Yang ni pulak lembaran setem 50sen"


"Lembaran setem 50sen jugak...gmbr cntk skali"


"Errrr....ni lembaran setem 30sen"


"Hah, ni pun sama lembaran 30sen,design je lain"

Pasni upload FDC dan Folder pula...hehehehe...hahahaha..(Ketawa sendirian)

2 comments:

Insan Jiwang said...

perhhhhhhhhh... borong sakan nampak, ngan lembaran pun sebat sekali... berapa habis? waaa... kaya kaya..

MGMSabri said...

Byk tu hbs...
nsb baik sab x ternganga dgr harga tdi.
Pastu ada akak kt pjbt pos tu dpt cam muka sab...
Dia tny, belum ada lgi folder dan setem kegemilangan bdg perubatan kan?
mcm mana akak tu leh tahu?
Akak tu pun bgi sab keluaran yg lepas tu...tersenyum lebar sab...
ada dlm RM61.50 kot termasuk kegemilangan bdg perubatan...